לוגו איילת
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין משפט מנהלי ומכרזים

למשרד ניסיון רב בעריכת מכרזים, הליך פניה לקבלת הצעות, חוזי התקשרות וניהול בפועל של הליכי המכרז, ייעוץ בדיני מכרזים, השתתפות בוועדות מכרזים, מתן חוות דעת לוועדות מכרזים. כמו כן המשרד מלווה את לקוחותיו בהגשת מסמכי המכרז.

למשרד נסיון רב בייצוג בעתירות מנהליות בתחום המכרזים, לרבות צווי מניעה, בכל הנוגע לתקיפה או הגנה על הליכי המכרז ותוצאותיו.

כמו כן למשרד ניסיון בהגשת עתירות לבג"ץ בתחום המשפט המנהלי.

המשרד מייצג מועצות אזוריות, רשויות וחברות ומעניק ייעוץ משפטי שוטף בתחום המשפט המנהלי, לרבות חוות דעת בתחומי המשפט המינהלי.

המשרד מייצג משרדי ממשלה שונים כתובעים ונתבעים בערכאות המשפט.

עורך דין משפט מנהלי ומכרזים

אם אתם שומעים על עתירה כלשהי לבג"ץ או על תביעה או משפט שעוסק בתחום פרוצדורלי שאתם לא כל כך מבינים אבל יודעים שזה קשור למכרזים כלשהם או ענייני מנהל ורשויות, רוב הסיכויים ששמעתם על משפט מנהלי או משפט בנושא מכרזים שהוא גם חלק מהמשפט המנהלי.

עורך דין משפט מנהלי ומכרזים חייב להתמצא לא רק בחוקים רבים שעוסקים בכך, בכל הקשור לרשויות ולניהול מכרזים כחוק בכל תחום, אלא גם בכל הדקויות שעלולות להיות ההבדל שבין ניצחון במשפט או הפסד.

התחום האפור הזה נראה משעמם ושולי אבל הוא משפיע כל כך על חיי רבים, על הסחורות שמגיעות ועל העבודות שנעשות בדרכים ועל רגולציות שונות בכל תחום בחיינו ועל ביורוקרטיה שמשפיעה על חיינו.

לכן, העיסוק במשפט זה נתון בדרך כלל בידי עורכי דין שמתמחים בכך שנים רבות וצוברים הרבה ניסיון לא רק בניהול המכרזים ואיך לגשת אליהם, אלא גם בכל הקשור לניהול מגעים עם הרשויות בישראל בכל תחום.

מכרזים וניהולם כחוק

מכרזים הם המנוע של המשק בכל תחום. ספקים ויצרנים וחברות ותאגידים ניגשים למכרזים ממשלתיים וציבוריים ומסחריים כל הזמן, והם חייבים להתנהל על פי חוק המכרזים ומבלי לקפח או להונות אף אחד.

עורכי הדין שמטפלים בכך עבור הלקוחות שלהם או עבור הרשויות הממשלתיות שמוציאות את מכרז יודעים שהחוק מחייב הגשת מרכז חוקי ותקין בכל תחום וכל מי שניגש למכרז חייב לענות על הדרישות ולעשות זאת כחוק ובסודיות, אחרת מדובר בהפרת חוק בוטה שעלולה לעלות ביוקר.

זהו אתגר רציני שעלול לגרום להפסד כספי למי שמפסיד בו ולכן יש חשיבות רבה מאוד לדרך שבה הוא מנוהל ולהכנות של החברה שמנסה לזכות בו.

עורכי דין שמטפלים בכך מייעצים לחברות שניגשות למכרז כיצד לעשות זאת נכון בהתאם לתנאי המכרז ולחוק כדי שהן יצליחו ויזכו בו.

זה דורש גם ליווי החברה בהגשת המסמכים והצעת החברה בצורה מסודרת ומבלי להחסיר נתונים ומסמכים.

ייצוג מול רשויות

אנו במשרד עו"ד איילת רייך, יודעים שמשפט מנהלי עוסק גם בייצוג חברות וגופים שונים מול משרדי ממשלה וסוכנויות שונות ולהפך – ייצוג גופים סטטוטוריים מול הגורמים הפרטיים ומסחריים השונים.

בניהול מגעים אלה כרוכה עבודה יומית בדרך כלל ושוטפת של הגשת מסמכים ומעקב אחריהם ופיקוח על ביצוע שלבים שונים בהתנהלות זאת, למשל אם מגישים בקשות לרישוי או להיתרים ואם מחכים לבדיקות ולתשובות על רגולציה ועוד.

זה יכול להיות גם בניהול הליכים מול רשויות מקומיות ומוניציפליות שנמשכים לפעמים שנים ודורשים עבודה מאומצת היכרות טובה עם הגורמים השונים שמטפלים בבקשות אלה.

חלק חשוב מהמשפט המנהלי הוא גם הגשת עתירות לבגץ דווקא לא בנושאים נפיצים ומתוקשרים אלא דווקא בשבתו כערכאה שבה ניתן לתבוע גופים ממשלתיים שונים ולערער על ההחלטות וההתנהלות שלהם בנושאים שונים. זה נכון גם לאזרחים פרטיים וגם לגופים מסחריים.

נשמח לעמוד לשרותך בכל שאלה משפטית:

Call Now Button